HONDA CRF250R 2018 : ULTIEME ACCELERATIE

HONDA CRF250R 2018 : ULTIEME ACCELERATIE

The red bullet
Een waanzinnig snelle machine van de MX2-klasse, compleet nieuw ontworpen met een nog hoger topvermogen, zodat je op kop blijft. Hij is slim ontworpen en uitstekend in balans.

ABSOLUTE HOLESHOT
De eerste bocht is het hoofddoel; als je daar als eerste bent is de zege binnen handbereik.
Dankzij een compleet nieuwe motor en nieuw chassis, direct afgeleid van de HRC CRF450R en MX fabrieksteams, voel je je op de CRF250R als een fabrieksrijder. De vermogen-gewichtverhouding is verbeterd voor nóg betere rijeigenschappen, stabiliteit en tractie. De prestaties kunnen aangepast worden via drie instelbare mappings – EMSB (Engine Mode Select Button) – om het motorvermogen te tunen naar je eigen voorkeur, de rijeigenschappen en het circuit. Deze machine is gebouwd om overal te kunnen scoren.

MAXIMALE ENERGIE
Een nieuwe krachtige, hoogtoerige motor vormt het hart.
De grote verandering is een DOHC-cilinderkop boven op een blok met overvierkante boring. Deze combinatie staat grotere in- en uitlaatpoorten toe - en meer lichthoogte - voor een grotere gasstroom. De compressieverhouding is verhoogd naar 13,9:1. Deze krachtbron ontwikkelt een indrukwekkend topvermogen zonder verlies aan trekkracht, precies wat je nodig hebt om snel uit de hekken te komen.

Instellingen
Tune je machine naar eigen wens: Modus 1 gebruikt de standaardcombinatie van ontstekings- en brandstofmappings voor gebalanceerde vermogens- en koppelafgifte. Modus 2 is zachter met een vlotte gasrespons, terwijl modus 3 agressiever is met een scherpere gasrespons.

Foto's

Video's

 

Downloads

Nog geen bestanden
 

Bekijk ook