Honda 2018

Baanbrekend
Er werd niks over het hoofd gezien. Deze perfect gebalanceerde offroad motor werd op alle vlakken verbeterd en biedt je een groter competitief voordeel. Je blijft de rest met gemak voor.

Met de 2017 CRF450R en CRF450RX als basis bouwt honda verder aan de vlaggenship modellen in de motorcross. In samenwerking met HRC ligt de focus op gewichtbesparing, meer top-end power en nog betere handling. De Honda CRF450R werd 8 jaar geleden volledig, van de grond af, opnieuw ontworpen. De 2017 CRF450R kreeg een nieuw geometrisch frame, een lager zwaartepunt, race-ready 49mm Showa voorvork met stalen veer, 11% meer top vermogen en meer koppel over het hele toeren gebied. Alles met de gedachten om de Absolute Holeshot te pakken. Ook nieuw in 2017 was de CRF450RX. De race-ready Honda enduro machine. Met onder are specifieke enduro vering, PGM-FI en EMSB (Engine Mode Select Button) mapping, 8,5 liter benzinetank en 18-inch achterwiel. 

In 2018 wordt de CRF450R voor het eerst standaard uitgerust met een electrische starter. De CRF450RX had dit al, maar bij beide modellen wordt de starter aangedreven door een ultra lichte lithium ion batterij. Een waardevolle toevoeging ter verbetering van zowel het vertrouwen van de rijder als de belangrijke rondetijden. Daarnaast levert dit systeem, mede door het verwijderen van de kickstarter, een gewichtsbesparing op. Voor de CRF450RX scheelt dit 600 gram. Verder zijn de instellingen van zowel de voor- als achtervering verder geoptimaliseerd voor een nog betere handling.

 

 

PERFECTIE

Met de 2017 CRF450R en CRF450RX als basis bouwt honda verder aan de vlaggenship modellen in de motorcross. In samenwerking met HRC ligt de focus op gewichtbesparing, meer top-end power en nog betere handling. De Honda CRF450R werd 8 jaar geleden volledig, van de grond af, opnieuw ontworpen. De 2017 CRF450R kreeg een nieuw geometrisch frame, een lager zwaartepunt, race-ready 49mm Showa voorvork met stalen veer, 11% meer top vermogen en meer koppel over het hele toeren gebied. Alles met de gedachten om de Absolute Holeshot te pakken. Ook nieuw in 2017 was de CRF450RX. De race-ready Honda enduro machine. Met onder are specifieke enduro vering, PGM-FI en EMSB (Engine Mode Select Button) mapping, 8,5 liter benzinetank en 18-inch achterwiel. 

In 2018 wordt de CRF450R voor het eerst standaard uitgerust met een electrische starter. De CRF450RX had dit al, maar bij beide modellen wordt de starter aangedreven door een ultra lichte lithium ion batterij. Een waardevolle toevoeging ter verbetering van zowel het vertrouwen van de rijder als de belangrijke rondetijden. Daarnaast levert dit systeem, mede door het verwijderen van de kickstarter, een gewichtsbesparing op. Voor de CRF450RX scheelt dit 600 gram. Verder zijn de instellingen van zowel de voor- als achtervering verder geoptimaliseerd voor een nog betere handling.

 

Bekijk alle modellen